joi, 28 iulie 2011

Flutureli

Viata mi-e plină
De nectar, de lumină,
Mi-e haina-n culori
De minunate flori,
De cer, de pământ,
De mângâieri de vânt.

Priviti-mă! Trec,
Din zboru-mi m-aplec.
Mi-e veselă clipa,
Usoară aripa,
Efemeră vecia,
De ajuns...bucuria

Iar voi, privitori
Alergati din zori,
Ani lângă ani
Cu gândul la bani,
Nestiind nicio clipă
Că fericirea-i smerită.

Nu face bairam
Si niciun tam-tam,
E-ntr-o simplă privire
Fără nălucire,
E-n gândul curat
Lipsit de bănat.

E-n inima caldă
Rămasă ca pradă
Eternei iubiri
De dincolo de firi.
Si voi, ca si mine
Plecati veti fi mâine.

În simplu cătati
Să vă bucurati,
Fericirea-i ascunsă
În inima pătrunsă,
În raza de iubire
Si-n dor de nemurire.

2 comentarii:

  1. atat de multe avem de invatat....... chiar si de la fluturi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu luati giuvaiere
    Nici perle, mistere
    Luati zambet si soare
    Iubiti cu ardoare
    Copiii si ploaia
    Si-albastrele mari.

    Caci nu veti sti maine
    Veti fi sau v-ati dus
    Si-n goana nebuna
    Si lacoma viata
    Orbiti de avere
    Uitati bucuria
    Din lucruri marunte
    ....
    ....
    ......

    Am incercat..dar azi nu iese :))

    Zi faina la tine-n casa si-n suflet.

    RăspundețiȘtergere