duminică, 22 aprilie 2012

Savoare de primăvară


A fost o zi minunată... Prima zi de primăvară adevărată din acest an... M-am trezit vesel si am stat la o cafea cu sotia mea, ca tiganii, pe scările din fata casei. Au înflorit lalelele si o nouă bucurie au adus casei. Am mers apoi la frumosa biserică din Ghimbav si am primit apă sfintită, fără ghionturi. Si, cum vremea frumoasă a tinut toată ziua, am mers, după foarte multi ani, la o plimbare cu bicicleta, pe ruta Codlea-Vlădeni. Doamne, ce senzatie faină! Din adolescentă nu m-am mai urcat pe o bicicletă. Aveam o bicicletă Ukraina si am facut cu ea, acum douăzeci si ceva de ani, drumuri lungi prin tară. Azi, cu o bicicletă ceva mai performantă, fără a fi dintre cele mai noi, am făcut...Vlădeniul. Obisnuit cu masina, la început nu prea tineam tocmai dreapta, dar m-am reobisnuit repede. A, si am făcut si ciclism viteză, ajutat de un ciobănesc furios. Noroc că n-a fost radarul prin preajmă. În rest, am pedalat gânduri si acum stau si savurez oboseala plăcută. Din punctul meu de vedere, luna mai este cea mai frumoasă a anului. Să ne bucurăm! Fericirea e capacitatea de a trăi la maximum bucuriile mărunte.

2 comentarii:

  1. superb, ma bucur ca a venit in sfarsit primavara si in tara... mi-e dor de plimbarile cu bicicleta, obisnuiam si eu cu Walter sa facem des aceste plimbari, de multe ori veneam in Codlea, sau mergeam la rasnov, am si eu curtea din Ghimbav plina de ghiocei, lalele, lacramioare... mi-e dor de casa... m-as intoarce maine, daca s-ar putea...

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu spun la fel...luna mai este cu adevarat cea mai frumoasa luna din an :)
    ai avut o zi plina...avem nevoie de atat de putin ca in suflet sa ne fie bine :)

    RăspundețiȘtergere